fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

חדש בישראל: קטנוע מנהלים Voge SR4

חדש בישראל: קטנוע מנהלים Voge SR4

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

חברת מוטו 24, יבואנית מותג האופנועים והקטנועים הסיני Voge, מודיעה על הגעתו של ה־SR4, קטנוע מנהלים מאובזר בנפח 350 סמ"ק שנולד משיתוף הפעולה של חברת האם לונסין עם ב.מ.וו.

ה־SR4 הוא הקטנוע הראשון של ווג שמגיע לישראל, וכמו דגמים נוספים של המותג מבית לונסין, גם הוא בנוי על בסיס עבודתה המשותפת עם היצרנית הבווארית ולמעשה חולק את רוב מכלוליו עם ה־C400GT של ב.מ.וו.

ל־SR4 מנוע חד-צילינדר מקורר נוזל בנפח 350 סמ"ק, המייצר 34 כ"ס ב־7,500 סל"ד ו־3.6 קג"מ ב־6,000 סל"ד. בתחילת השנה, כשהקטנוע החל שיווקו באירופה, הוא היה בעל הספק מופחת של 28 כ"ס, אך לישראל הוא מגיע רק לאחר שהיה זמין בהספק המלא. כמו הקטנוע עליו הוא מבוסס, גם ה־SR4 בעל רשימה ארוכה במיוחד של אבזור ומערכות אלקטרוניות, הכוללת מערכת ABS, בקרת אחיזה, חיישני לחץ אוויר בגלגלים, מערכת איתות חירום בבלימה חזקה, מצלמת דרך קדמית מובנית, תאורה עוקבת פניה, התנעה ללא מפתח (Keyless), צג TFT בגודל 7 אינץ' עם קישוריות בלוטוס, מגן רוח מתכוונן ועוד.

ה־SR4 נבדל מהקטנוע עליו הוא מבוסס בעיקר במעטפת המעוצבת בצורה שונה, היעדר מערכת הגדלת שטח האחסון מתחת למושב ובעוד כמה פרטים, אך הוא חולק את אותה השלדה, אותה מערכת מתלים מתוצרת KYB עם מזלג 35 מ"מ מקדימה וצמד בולמים בעלי כיוונון עומס קפיץ מאחור, כמו גם מערכת בלימה מתוצרת J.Juan, חברת הבת הספרדית של ברמבו, עם זוג דיסקים בקוטר 265 מ"מ מקדימה ודיסק באותו קוטר מאחור והגלגלים היצוקים בקוטר 15 אינץ' מקדימה ו־14 אינץ' מאחור, הנועלים צמיגי פירלי אנג'ל סקוטר במידות 120/70-15 מקדימה ו־150/70-14 מאחור.

משקלו הרטוב, כולל 12.8 ליטר של דלק במיכל, עומד על 214 ק"ג, אורכו הכללי 2,185 מ"מ, רוחבו 805 מ"מ וגובהו 1,390 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,565 מ"מ, מרווח הגחון 167 מ"מ והמושב בגובה 761 מ"מ. מתחת למושב תא אחסון בנפח 41.5 ליטר המתאים לקסדה מלאה וקסדת 3/4. משך האחריות 24 חודשים או 24,000 ק"מ. מרווח הטיפולים הוא 10,000 ק"מ, עלות טיפול קטן (10,000 ק"מ) 750 ₪ וטיפול גדול (20,000 ק"מ) 2,250 ₪. ה־SR4 נמכר בצבע לבן או שחור.

מחירו של ה־SR4 בתקופת ההשקה עומד על 34,900 ₪, מה שמעמיד אותו בפוזיציה טובה מול המתחרים הישירים והעקיפים – 12 אלף שקל פחות מהב.מ.וו עליו הוא מבוסס, כ־4,500 ₪ זול מהמתחרים מבית הונדה וימאהה, וזול בפער של כאלף שקל מהמתחרים מבית סאן יאנג וקימקו, כשהמתחרה היחיד הזול ממנו הוא ה־350D של זונטס. באיטליה שמו של ה־SR4 (הנקרא SR4 Max ברוב המדינות בהן משווק) הוא Sfida, משמעות המילה בעברית 'אתגר', וזה בדיוק מה שמצפה לקטנוע המנהלים של ווג בכניסתו לשוק הישראלי, שלא אוהב שמות חדשים. לטובתו עומדים לא מעט יתרונות ומחיר די תחרותי, שיסייעו לו לצלוח את האתגר.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

4 תגובות ל חדש בישראל: קטנוע מנהלים Voge SR4

  1. הבנתי שיש 2 או 3 דגמים של הכלי הזה, יש הרבה בלבול ברשת אבל אמור להיות דגם עם כוונון חשמלי למשקף חימום ידיות ועוד כמה פינצ'רים, ידוע לכם על זה?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל