מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
גלאי רדאר קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
פרפקט קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
ברקום שמאל
תמוז
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מהו X פקטור המסתורי של דוקאטי

מהו X פקטור המסתורי של דוקאטי

גיא בן ברק

דוקאטי כהרגלה מחממת את השטח לקראת תערוכת מילאנו, היום עלה באתר הרשמי שלה קמפיין לקראת החשיפה העולמית של כול דגמי 2016 שתיערך במילאנו ב-16.11.2015 בשעה 16:00 שעון איטליה, סטרימיניג מלא כמובן באינטרנט.  

לאחר שחשפה את המונסטר 1200R ואת גרסת הקרבון לדיאבל, ודי ברור שפאניגלה 959 והיפרמוטרד 939 קיימים לא רק בדמיונם של עיתונאים, מפרסמת דוקאטי סרטון בשם This is X וכרגיל משליכה את כול אתרי האופנועים בעולם לספקולציות. האם האיקס מסמל מוטוקרוס כפי שמקובל? כלומר האם דוקאטי תחזור לניסיונות המועטים מאוד שלה לייצר אופנוע שטח תחרותי כפי שעשתה ללא הצלחה באמצע שנות השבעים עם מנוע שתי פעימות? או אולי יהיה זה אנדורו ארבע פעימות עם מנוע סינגל שנלקח מהסקרמבלר, שהרי הסקרמבלר במקורו ב-1962 היה כשיר בהחלט גם לרכיבה במצע לא סלול? טוענים כנגד זה כי השטח הטהור הוא תחום כה מתקדם מבחינת היצרנים המתחרים מיפן ואירופה עד כי דוקאטי תתרסק אם תנסה להיכנס לשם אחרי כול כך הרבה שנים מחוץ לתודעת אוף רואד. לכן הכיוון עליו מהמרים רבים הוא שהאיקס מרמז על מעבר של המולטיסטרדה גם לתחום האוף רואד בעזרת גרסה קרבית פי כמה מהנוכחית לשטח, אולי אף עם מנוע מוגדל ל-1,300 סמ"ק כדי לעמוד בול מול הק.ט.מ 1290 סופר אדוונצ'ר, פלוס מכלולי אוף רואד כמו גלגל קדמי "19 מינימום בקוטר וחישוקי שפיצים ומתלים ארוכים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל