מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אם.וי אגוסטה ברוטאלה אגוסטיני אוגוסט TT

אם.וי אגוסטה ברוטאלה אגוסטיני אוגוסט TT

גיא בן ברק


סדנת Dues EX Machina האמריקנית עצבה את האם.וי אגוסטה ברוטאלה 800RR ברוח אופנועי המירוץ של שנות השישים, והשם שהעניקה ליצירה – "אוגוסט "TT – מבהיר כי יותר מעיצוב אופנוע יש כאן הומאז' לתקופה ולחיבור בין אופנועי אם.וי אגוסטה לבין הרוכב האיטלקי הגדול ג'יאקומו אגוסטיני, חיבור שהניב לא פחות מ-13 תארי אליפות עולם בקטגוריות 350 ו-500. הכלי היפיוף שעוצב בחסות יצרן האופנועים אם.וי אגוסטה ויצרן השמנים מוטול במסגרת שיתוף הפעולה שלהם, הוצג בסבב הסופרבייק שנערך במסלול לגונה סקה בשבוע שעבר וזכה לעניין ושבחים רבים. בטרם נדבר על האופנוע צריך להבהיר מדוע משתמשים כה רבות בשם "אוגוסט" – גם שם הרוכב וגם שם מפעל האופנועים האיטלקיים קרויים לכבודו של קיסר רומא הראשון אוגוסטוס, על שמו גם נקרא החודש השמיני בשנה. ה"TT" ("טוריסט טרופי") הוא כמובן צירוף האותיות שהיה נפוץ בימים ההם לאירועי מירוץ אליהם היו מגיעים מאות אלפי "תיירים", עד היום מתקיימים אירועי טיטי גם באי מאן וגם במסלול אסן בהולנד.

אופנוע הבסיס הוא כמובן אם.וי אגוסטה, והדגם שנבחר מעניין אינו אחד מדגמי המירוצים של אם.וי – אלא נציג ממשפחת הברוטאלה, 800RR, במקור כלי מדהים ויפה בפני עצמו מה שהפך את האתגר של לעצב אותו מחדש למשהו קשה עוד יותר. מעצב האופנוע מייקל וולאויי הציב לו מטרה לחזור בזמן לימי האתמול, עם תמימות, קסם וחום, ולכן השימוש הרב באלומיניום עבודת יד. העיצוב חוזר לאופנועי המירוץ של שנות השישים, פיירינג מלא כבר היה מקובל אולם כאן אין דבר כזה, לחלופין הוארך מיכל הדלק כמו אז עם שקעים לברכיים, הזנב קוני, שונה לחלוטין מהמקור ועליו מושב יחיד, כמובן שתת השילדה צריכה הייתה להשתנות אין פנס קדמי אלא לוחית מספר, לוח השעונים המתקדם של הברוטאלה פינה מקומו לשעון מיושן, מערכת הפליטה עוצבה מחדש, הכידון הגבוה הוחלף וכעת הידיות לופתות ישירות את צינורות המזלג וממוקמות נמוך כך שתנוחת הרכיבה רכונה כמו שצריך למירוצים.



באנר פרסומי:





עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

6 תגובות ל אם.וי אגוסטה ברוטאלה אגוסטיני אוגוסט TT

  1. הפלטה הזו במקום הפנס מכערת את הכלי ברמות , היה עדיף לא כלום מהדבר המכוער הזה .

  2. שום דבר לא מתחבר עם שום דבר, זה מה שקורה כשהאמריקאים "בוחשים" לאלופי העולם האטלקיים בעיצוב…. יוצא חרבנה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל