fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

ימאהה חושפת YZ250F חדש ל-2012

ימאהה חושפת YZ250F חדש ל-2012

אופיר דואק

צילום: יצרן

ימאהה ממשיכה בחשיפת דגמי 2012. לאחר שבשבוע שעבר חשפו את ה-R1 המעודכן עם בקרת המשיכה עוברים בימאהה לתחום השטח.
משפחת המוטוקרוסרים של ימאהה זוכה לעדכון שורות מעמיק כשגולת הכותרת: YZ250F חדש.
ה-YZ250F של 2012 זוכה למנוע חדש הכולל בין היתר גל ארכובה חדש וקל יותר, גל איזון משופר להפחתת הרעידות ושסתומים חדשים ומחוזקים. שימוש בחומרים קלים וביניהם אלומיניום מביא לחסכון של 8% במשקל המנוע. ה-YZ250F ממשיך להיות נאמן לקרבורטור והשנה מקבל קרבורטור FCR בקוטר 39 מ"מ של קייהין ולקינוח ישנו גם המפלט חדש. עיקר השינויים, על פי ימאהה, נועדו על מנת לחזק את רצועת הכוח בחלק העליון שבין 8,000 ל-12,000 סל"ד.
בנוסף מקבל ה-YZ250F שלדת קורה כפולה חדשה מאלומיניום ומשולשים חדשים האוחזים כעת מזלג של קאייבה  שמספקת השנה גם את הבולם האחורי לאופנוע. זווית המזלג חודדה מ-25 מ"מ ל-22 מ"מ לטובת הזריזות. החבילה כוללת גם מושב חדש וגרפיקה עדכנית כדי להבדיל את דגמי 2012 מדגמי 2011.

בניגוד לאחיו הקטן ה-YZ450 מסתפק השנה בשינויים מינורים. מערכת ההזרקה עברה עדכון קל כמו גם מחשב המנוע. השסתומים במזלג זכו לסידור מחודש לטובת פעולה חלקה יותר והמפלט חדש אף הוא. המושב חדש והגרפיקה עדכנית בדומה ל-YZ250F.

גלריה

3 תגובות ל ימאהה חושפת YZ250F חדש ל-2012

  1. לא מבין מה הקטע שלהם להישאר עם קרבורטור ב-250

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל