מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ימאהה חושפת YZ250F חדש ל-2012
אופיר דואק
צילום: יצרן
ימאהה ממשיכה בחשיפת דגמי 2012. לאחר שבשבוע שעבר חשפו את ה-R1 המעודכן עם בקרת המשיכה עוברים בימאהה לתחום השטח.
משפחת המוטוקרוסרים של ימאהה זוכה לעדכון שורות מעמיק כשגולת הכותרת: YZ250F חדש.
ה-YZ250F של 2012 זוכה למנוע חדש הכולל בין היתר גל ארכובה חדש וקל יותר, גל איזון משופר להפחתת הרעידות ושסתומים חדשים ומחוזקים. שימוש בחומרים קלים וביניהם אלומיניום מביא לחסכון של 8% במשקל המנוע. ה-YZ250F ממשיך להיות נאמן לקרבורטור והשנה מקבל קרבורטור FCR בקוטר 39 מ"מ של קייהין ולקינוח ישנו גם המפלט חדש. עיקר השינויים, על פי ימאהה, נועדו על מנת לחזק את רצועת הכוח בחלק העליון שבין 8,000 ל-12,000 סל"ד.
בנוסף מקבל ה-YZ250F שלדת קורה כפולה חדשה מאלומיניום ומשולשים חדשים האוחזים כעת מזלג של קאייבה שמספקת השנה גם את הבולם האחורי לאופנוע. זווית המזלג חודדה מ-25 מ"מ ל-22 מ"מ לטובת הזריזות. החבילה כוללת גם מושב חדש וגרפיקה עדכנית כדי להבדיל את דגמי 2012 מדגמי 2011.
בניגוד לאחיו הקטן ה-YZ450 מסתפק השנה בשינויים מינורים. מערכת ההזרקה עברה עדכון קל כמו גם מחשב המנוע. השסתומים במזלג זכו לסידור מחודש לטובת פעולה חלקה יותר והמפלט חדש אף הוא. המושב חדש והגרפיקה עדכנית בדומה ל-YZ250F.
לא מבין מה הקטע שלהם להישאר עם קרבורטור ב-250
רק הזרקה תעביר אותם ליגה…..