fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

דוקאטי חושפת את היהלום השחור, פאניגלה 1299 סופרלג'רה

דוקאטי חושפת את היהלום השחור, פאניגלה 1299 סופרלג'רה

גיא בן ברק

צילום: יצרן


פאניגלה סופרלג'רה 1299 אכן יש דבר כזה, קייסי סטונר המזוהה עם שלדת הקרבון של דוקאטי במוטו גיפי מכניס את האופנוע, לא יאמן. מנוע חוקי לכביש עם 215 כוח סוס והשילדה מקרבון שחור שוקלת 2.6 קילו, 4 קילו לזרוע האחורית גם היא מהפחמן היקר, זה משקל חצי מזרוע אחורית אלומיניום, והגלגלים קלים בחצי, תת שלדה שוקלת פחות מקילו, גם המיתלים קלים יותר, האופנוע כולו שוקל 162 קילו עם יחס הספק משקל חסר תקדים. 

האלקטרוניקה דור חדש כולל אפשרות לשלוט על החלקת הגלגל האחורי בספין ובמובנים רבים מערכת אחיזה מתקדמת יותר מאשר במוטו גיפי לאחר ההגבלות באליפות, יש גם בקרת זינוק ומה לא. רק 500 יחידות ייוצרו ולפי דומיניקאלי הרוב כבר מכור, יש גרסה אירופית עם שני האגזוזים מאחור כפי שהוצג הערב וגרסה אמריקנית עם אגזוז תחת הפיירינג. הרוכשים יזכו ליום סופרבייק בשנה הבאה עם רוכבי דוקאטי במסלול.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל