מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
הארלי שמאל
בנלי שמאל עליון
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
לרט
ברקום שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה X-ADV קטנוע אופנוע רב תכליתי מדוגם נחשף הערב

הונדה X-ADV קטנוע אופנוע רב תכליתי מדוגם נחשף הערב

גיא בן ברק

צילום: יצרן


הונדה חושפת הערב כמובטח על ידה את הקטנוע אופנוע הרב שימושי החדש שלה, X-ADV, על בסיס המכאני של האינטגרה 745 סמ"ק טווין המייצר 55 כוח סוס, עם עיצוב חדיש וכלי אתלטי יפייפה שנראה שיהיה פאן לרכב עליו בכול מקום, עם חישוקי השפיצים והמיתלים ארוכי המהלך יש יותר מקריצה לשטחים שאינם סלולים מלא, והונדה הראתה בהצגה הערב את הכלי במפגן זריקות זנב בשבילים. למרות הפניה לשטח הרי שהכלי דחוס וקומפקטי למראה ונראה כמיני אדוונצ'ר אבל אחר, יש מיתלים ארוכי מהלך באופן יוצא דופן בקטנועים ואף באופנועי כביש, מזלג הפוך 41 מ"מ עם מהלך של 154 מ"מ ובולם אחורי על זרוע אחורית מאלומיניום עם מהלך של 150 מ"מ, מרווח הגחון נדיב ועומד על 162 מ"מ, כלי גבוה עם מושב ברום של 820 מ"מ עם אפשרות ל-790, גלגל "17 קדמי ו-"15 אחורי. יש לו יכולת תיור למרחקים ארוכים ואפילו בין מדינות כפי שהציג הקריין הערב במילאנו אולם יותר מהכול מושך הכלי לשימוש עירוני אגרסיבי, אין מכשול בעיר שהדבר הזה לא יכול לעבור בלי לגרד את עצמו כמו קטנועים גדולים אחרים וכאן מעניין לראות אותו מול הטי מקס, עוד טרם הצגת הדגם החדש הערב…

קלות תפעול מרבית מציע ההונדה החדש, עם הילוכים אוטומטיים מלאים במגוון פריסטים לפי מצב האחיזה, וגם תפעול ידני על ידי הרוכב ממנגנון על הכידון. הגנת רוח עם משקף חמישה מצבים, בלמים עם ABS שניתן לניתוק רק בגלגל האחורי בירידה לשטח, לכך יש גם מפלט גבוה, לאחסון יש תא גדול מספיק לקסדה מלאה אחת, במיכל הדלק 13 ליטר והכלי שוקל רטוב 239 קילו.

יהווה להיט במילאנו ויגיע מהר מאוד גם לישראל.

גלריה

8 תגובות ל הונדה X-ADV קטנוע אופנוע רב תכליתי מדוגם נחשף הערב

  1. טי-מקס גם לא נוח ברמות קשות, רק שטי-מקס זה טי מקס, ולקוחות של מטרו-מוטור הגנבים זה לא לקוחות של מאיר(הונדה), אז אין צפי לשינוי דרמתי בשיווי המשקל הקרטלי. החדש של הונדה, די מיותר. כל הפלטפורמה של האינטגרה מיותרת ונזנחה לטובת סדרת ה NC המוצלחת. פראייר מי שקונה צעצוע יקר שגם לא נוח ברמות קשות, וגם עולה כמו אופנוע אופנוע. עם כל הפלסטיקה משדרת כאילו אופנוע, אז למה לא לקנות אופנוע! קיצר, לא ברור לחלוטין.

  2. גם כאן התנוחה נראית לא נוחה.חבל….
    הכלי כבד ומיכל דלק קטן. זה מרמז על ביצועים חלשים.

  3. אני "אוהב " אנשים שחושבים שהם מבינים גדולים באופנועים במקרה הנ"ל הונדה התעלתה על עצמה בכך שיצרה נישת רכיבה חדשה
    ואני בכלל לא רוצה לדון על אמינות ואיכות
    אז שוב לכל אלה שחושבים שהם מבינים תקראו את המבחנים שביצעו לאופנוע הזה ותשקלו שוב את דעתכם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל