מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה CBR250RR החדש – עכשיו גרסת מירוץ
גיא בן ברק
צילום: יצרן
אוקטובר 2015 תערוכת טוקיו, הונדה חושפת את קונספט ספורט טווין רבע ליטר החדש שלה, כלי קרבי המשווה את מנועי השני צילינדר החדשים של ימאהה וקאוואסאקי באופנועי הספורט הקטנים, מיוצר באסיה ומיועד לשווקי אסיה. סוף 2016 מקיימת הונדה כהרגלה את הבטחותיה ומציגה את גרסת הייצור של ה-CBR250RR, ובעוד השווקים המערביים מתלבטים למה בעצם הכלי הזה לא מגיע גם אלינו – יוצאת הונדה עם גרסת המירוץ של ה-CBR250RR.
כרגיל עם אופנועי מירוץ אתה מתרגש רק מהמראה שלהם, ועם מנוע 250 יכולים המעצבים להתפרע עם ממדים זעירים ללא פשרות, אגזוז ללא ממיר, אפס אבזור רישוי, מושב יחיד הכול שקוף פשוט ומגרה. עדיין מפתיע כי המיתלים זהים לאלה של הגרסה הציבורית ואינם מתכווננים.
למי זה טוב? מי שמיהרו וכיוונו את ה-CBR250RR למירוצי המוטו3 בגלל הנפח, מתבלבל מכיוון שבקטגוריה זו מוגבלים המנועים לצילינדר אחד. ולכן מעבר לשווקים האסייתים האם יגיע ה-CBR250RR למערב ולישראל? שאלה טובה במיוחד כשלשווקים המערביים ולישראל מיועד ה-CBR300R סינגל החדש, מכוון לאותו קהל אבל מציע הרבה, הרבה פחות מה-RR ומתומחר שונה.