fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הוארכה שלילת רישיונו של הנהג הפוגע בטל שביט

הוארכה שלילת רישיונו של הנהג הפוגע בטל שביט

אופיר דואק

צילום: תומר פדר

בדיון שנערך בבית המשפט השלום לתעבורה בת"א ביום שני, 4/10, הוחלט להאריך את שלילת רשיונו של חיים בר עם, הנהג הפוגע בטל שביט,  עד לתאריך ה-11/12. התביעה דרשה לשלול את רשיונו של בר עם עד לתום ההליכים אך לאחר התנגדות ההגנה הוחלט על שלילה עד למועד הנקוב. הדיון בשלילת הרישיון הוא נפרד ומקדים לדיונים באישום גרימת מוות ברשלנות.
הדיונים בתביעת המדינה נגד חיים בר עם על גרימת מוות ברשלנות יערכו בשלושה ימים מרוכזים שהראשון בהם יהיה לקראת סוף החודש. שני ימי הדיונים הנוספים בתביעה יהיו באמצע חודש בנובמבר.

14 תגובות ל הוארכה שלילת רישיונו של הנהג הפוגע בטל שביט

  1. איך עזבת אותנו כל כך מוקדם.
    שהנאשם ירקב מאחורי סורג ובריח.

  2. יש לקבל עונש בהתאם.
    גם אם בצעת את המעשה באמת ללא כל כוונה, הגשת עזרה, הצטערת, ביקשת סליחה ובכלל עשית את כל מה שהיה צריך על מנת לכפר . הרגת אדם, הרסת משפחה, אמללת ילדים, פוררת הורים, הרחקת חברים…ומה לא…..!. אני חושב על עונש שירתיע אנשים אחרים לזלזל בחיי אדם אחר. ולא בית סוהר . אבל יכולים להיות עונשים אחרים כמו תרומה לקהילה כולה. עזרה בבתי חולים, עזרה לאנשים מפגרים, התנדבות במקומות של זקנים מוגבלים ובכלל יש הרבה מקומות שניתן לעזור ולתרום.
    סעו בזהירות ו"תמיד עם מחשבה של מה יקרה אם……"
    תזכרו זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו אם לא ניתן תשומת לב לסביבה.

  3. יש לתת עונשים מרתיעים , אבל לא עונש של בית סוהר. יש לתת עונש שיתרום למדינה וגם לא יפגע נפשית באשם. כי אם באמת "האשם" לא עשה בכוונה וניסה בכל כוחו לתקן את המעוות אז בטוח שגם בו "נקרע" משהו ויש גם לשקם אותו.

  4. בשוגג, כמובן, יכול בכלל לחשוב על לבקש מבית המשפט את רישיון הנהיגה שלו בחזרה?! איך אדם לא לוקח ל עצמו את האחריות ואומר: "טעיתי והטעות הזו עלתה לאדם בחייו ומרגע זה אני מפקיד את רישיון הנהיגה שלי לנצח"? איך אדם כזה בכלל חושב להיכנס שוב למכונית ולנהוג? מה קרה למוסר ולהגינות?!

  5. (1) אם לא יינתן לחיים בר עם עונש מאסר, המסר שיישלח לציבור הנהגים יהיה בלתי הפיך. חייהם של רוכבים יהיו הפקר מוחלט. גם כך לא סופרים אתכם.
    (2) תורנות בבית לוינשטיין או במחלקות בתי-החולים המטפלות בנפגעי תאונות דרכים צריכה להיות תנאי לקבלת רשיונם של נהגים ורוכבים כאחד. חודשיים חובה של פעם בשבוע עזרה לאנשים או ילדים שחייהם השתנו בגלל שטות בכביש (שלהם או של אדם אחר) יעשו מה שלא יצליחו לעשות 100 קמפיינים לזהירות בדרכים.
    שתהיה שנה טובה ובטוחה לכולנו.

  6. מה אם זה הייתי אני?
    מה אם זה הייתי אני, לא לא טל (שביט) אלה הבר לב ההוא.
    מה אם אני הייתי פוגע בטל? איך הייתי חי עם עצמי? נכון הפעולה היתה מטומטמת לחלוטין אבל גם אנחנו עושים שטויות.
    יצא לי לחשוב על זה כשראיתי את העדכון שהוחלט לשלול לו את הרשיון עד בלה בלה בלה…
    הרי בואו נהיה הוגנים, בסך הכל בן-אדם/חלאה/רוצח/אדיוט/מסכן תקראו לו איך שאתם רוצים. 
    אני בטוח שהוא לא תכנן להרוג, לא תכנן לארע, הוא בסך הכל היה פזיז. 
    כמונו!
    אני נוסע עם החברים בקבוצה גדולה וקטנה ותמיד יש את האחד שמתחיל את השני שנגרר והשלישי שהוא חלק מהעדר ולא חושב אפילו לפני שהוא מרים ווילי בכדי להיות גם מאאאאגניב..!
    חותכים בין המכוניות, מבהילים את הנהגים וכו׳ אפילו הייתי חלק משיחה שבוע שעבר שבה בחור בן עשרים וצופציק הסביר לי כמה אני לא מבין איזה כיף זה להצמד לרכב ולהבהיל את הנהגת! אני מנסה לענות לו ולא יוצא לי שום דבר מהפה כי בראש אני צועק ״מה, אתה מטומטם????״ 
    אני עולה על האופנוע בידיעה שכן זה יכול לקרות גם לי. וכשזה יקרה זה יהיה באשמתי גם אם הרכב יעבור באדום ואני ״הייתי בסדר״, זה חלק מהפרמטרים שאנחנו חייבים להכניס למשוואה. 
    נכון הבר לב הזה אדיוט אבל טל ידע על מה הוא נוסע. ודווקא טל שהיה לו את כל האופציות לנסוע בכל מסלול שרק רצה ויכל להמנע מלנסוע בכביש הציבורי החליט לקחת את הסיכון. ואני בטוח שבראש הדבר האחרון שהוא רצה לומר זה : ״יהההה בן זונה!״ וזה לא ישנה את המשמעות של טל לציבור הרוכבים, וזה לא ישנה את הדרך שבה נמשיך לרכב, אבל זו היתה תאונה, סך הכל תאונה. 
    המחיר היה יקר אבל עדיין תאונה.
    כל אחד מאיתנו אשם בה כי זו תרבות הנהיגה שלנו – גם אנחנו לא מכבדים את הרכב בנתיב השלישי משמאל. 
    גם האקדח שלנו טעון.
    לא ככה?

  7. אם אתה שוכח לנעול את הבית כשאתה הולך לעבודה – זה שטויות. אם אתה משתמש במזלג כדי ללגום מרק – זה שטויות. אי כיבוד החוק, חוסר התחשבות במשתמשים אחרים בדרך ועבירת תנועה מכוונת – זה לא שטויות. זו לא התנהגות נורמטיבית, אדם נורמטיבי לא מבצע "שטויות" כאלו. "בסך הכל תאונה"?!? אם האנשים הקרובים אליך יהרגו, חס וחלילה, בתאונת דרכים, אני לא בטוח שזה ינחם אותך שזו היתה "בסך הכל תאונה". תאונת דרכים זו לא גזירה משמיים, ניתן למנוע אותה ועל אנשים לרחת אחריות אישית על מעשים שלהם.

  8. לרגע אבל אפילו לא לרגע צידדתי בעניין של להחזיר לו את הרשיון! חיים בר עם (תיקון של השם אם אני כבר פה) הרג בן אדם.
    מגיע לו גם כלא למספר שנים. אבל עדיין צריך להבין שהוא בטוח אבל אני בטוח לא חיכה לטל שם בכוונה.
    אני רק ניסיתי להבהיר את זה שגם אנחנו אשמים.
    אנחנו זה כל אלו שעולים על הכלי הזה ונוהגים בו כמו טמבלים. אנחנו אלו שמעריצים את טל ואת כל הגדולים והמכובדים בתחום, אלו שמצתלמים בווילי וסטופי על כל בחינה של אופנוע שיוצא לכביש הציבורי וגורמים לכל ילד בן עשרים ואחת יכול להאמין שבסדום ערד הוא לוקח את רוסי כי פה זה הבית שלו.
    תאמין לי שהכרתי את טל ואני מצטער על מה שקרה. הייתי בלוויה ובכיתי מהתרגשות, לפני כמה שנים הייתי אמור להפיק איתו סרט על בטיחות ונהיגה נכונה על מה שמלמד אותנו מורה הנהיגה (לשמור על האופנוע שלו) וכמה אנחנו עדיין לא מוכנים לכביש הציבורי למרות שקיבלנו רשיון.
    והאיש עצמו לא רלוונטי למקרה.
    זה רוכב אופנוע שהיה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון.
    אני לא בעד חיים הזה. ממש לא.
    אבל יצא לי לחשוב שזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו.
    ואורי נשמה, כן קברתי חברים וכן ראיתי והייתי בתאונות.
    אבל תמיד חשבתי על למה זה קרה ולרוב התשובה היתה – כי לקחנו את האופנוע לקצה אבל במקום הלא נכון!

    ובבקשה: פירוש המילה תאונה.
    Hebrew – Hebrew Dictionaryמילון עברי – עברי
    תאונה
    (נ') תקלה, תקרית, התנגשות, מקרה אסון, פגע, התרחשות בלתי צפויה, שיבוש, פנצ'ר

    שים לב, התרחשות בלתי צפויה!
    לא טל ולא חיים ציפו אחד לשני באותו יום.
    מצטער.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל