fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
דוקאטי קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
שרקו
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

בקרוב: רויאל אנפילד הימליאן עם מנוע טווין 750

בקרוב: רויאל אנפילד הימליאן עם מנוע טווין 750

כתב: אריק רוזנבלום | צילום: Stefan Baldauf/SB-Medien

תמונות ריגול חדשות מעידות כי בקרוב נראה גרסה נוספת להימליאן, עם מנוע הטווין המקבילי של רויאל אנפילד, שצפוי לעלות לנפח של 750 סמ"ק בדגם האדוונצ'ר הפופולרי בעל מראה הרטרו.

כמעט 10 שנים חלפו מאז הושק הרויאל אנפילד הימליאן, אי שם בשנת 2016, והפופולריות לה זכה האדוונצ'ר הפשוט והידידותי, בגרסת ה־411 המקורית, הביאה את רויאל אנפילד להציג שדרוג משמעותי לדגם בסוף 2023, עם ההימליאן 450.

ברויאל אנפילד לא מסתפקים רק בזה, וכפי שאנחנו למדים מצילומי הריגול של סטפן בלדאוף שפורסמו ב־mcnews.com.au, הרוח הנושבת בסגמנט האדוונצ'ר בפרט ובתעשיית הדו-גלגלי בכלל, משפיעה גם על היצרנית ההודית והיא תכניס את ההימליאן אל "גוב האריות" – קטגוריית האדוונצ'ר בנפחי הביניים, הסגמנט לוהט של העולם הדו-גלגלי נכון להיום.

ההימליאן הגדול, ככל הנראה לא מסתפק במנוע הטווין המקבילי בנפח 648 סמ"ק, המשמש את דגמי האינטרספטור, קונטיננטל GT, סופר מטאור, שוטגאן, קלאסיק ולאחרונה גם ה־Bear, שמייצר הספק של 47 כ"ס ב־7,250 סל"ד ו־5.3 קג"מ ב־5,650 סל"ד, ומההבדלים בין אותו המנוע לזה הנראה בתמונות הריגול ניתן לשער שהוא יעלה בנפח, כנראה ל־750 סמ"ק, אך לא מן הנמנע שאולי גם לנפח גבוה יותר – כבר הייתה למנוע הזה בעבר גרסת 865 סמ"ק עם כ־100 כ"ס בדגם האב-טיפוס Lock Stock, בתחילת דרכו של פרויקט ה־650 של רויאל אנפילד.

הגדלת הנפח תאפשר לרויאל אנפילד לנסות להתחרות בדרכה בדגמים המובילים של הקטגוריה, ביניהם הונדה טרנסאלפ 750, סוזוקי וי-סטרום 800 ואפילו אפריליה טוארג 660, ימאהה טנרה 700 וק.ט.מ 790 אדוונצ'ר, כשההימליאן מביא איתו את הפשטות האופיינית שקוסמת לכל כך הרבה רוכבים – וגם באה לידי ביטוי בתג המחיר. בנוסף, ההימליאן הגדול מקבל שלדה חדשה, בולמים מתכווננים, מערכת בלימה משופרת ועוד, כיאה לדגם שעתיד להיות ספינת הדגל של היצרנית.

 

 

 

 

2 תגובות ל בקרוב: רויאל אנפילד הימליאן עם מנוע טווין 750

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove