fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר
HJC
שרקו

בקרוב: רויאל אנפילד הימליאן עם מנוע טווין 750

בקרוב: רויאל אנפילד הימליאן עם מנוע טווין 750

כתב: אריק רוזנבלום | צילום: Stefan Baldauf/SB-Medien

תמונות ריגול חדשות מעידות כי בקרוב נראה גרסה נוספת להימליאן, עם מנוע הטווין המקבילי של רויאל אנפילד, שצפוי לעלות לנפח של 750 סמ"ק בדגם האדוונצ'ר הפופולרי בעל מראה הרטרו.

כמעט 10 שנים חלפו מאז הושק הרויאל אנפילד הימליאן, אי שם בשנת 2016, והפופולריות לה זכה האדוונצ'ר הפשוט והידידותי, בגרסת ה־411 המקורית, הביאה את רויאל אנפילד להציג שדרוג משמעותי לדגם בסוף 2023, עם ההימליאן 450.

ברויאל אנפילד לא מסתפקים רק בזה, וכפי שאנחנו למדים מצילומי הריגול של סטפן בלדאוף שפורסמו ב־mcnews.com.au, הרוח הנושבת בסגמנט האדוונצ'ר בפרט ובתעשיית הדו-גלגלי בכלל, משפיעה גם על היצרנית ההודית והיא תכניס את ההימליאן אל "גוב האריות" – קטגוריית האדוונצ'ר בנפחי הביניים, הסגמנט לוהט של העולם הדו-גלגלי נכון להיום.

ההימליאן הגדול, ככל הנראה לא מסתפק במנוע הטווין המקבילי בנפח 648 סמ"ק, המשמש את דגמי האינטרספטור, קונטיננטל GT, סופר מטאור, שוטגאן, קלאסיק ולאחרונה גם ה־Bear, שמייצר הספק של 47 כ"ס ב־7,250 סל"ד ו־5.3 קג"מ ב־5,650 סל"ד, ומההבדלים בין אותו המנוע לזה הנראה בתמונות הריגול ניתן לשער שהוא יעלה בנפח, כנראה ל־750 סמ"ק, אך לא מן הנמנע שאולי גם לנפח גבוה יותר – כבר הייתה למנוע הזה בעבר גרסת 865 סמ"ק עם כ־100 כ"ס בדגם האב-טיפוס Lock Stock, בתחילת דרכו של פרויקט ה־650 של רויאל אנפילד.

הגדלת הנפח תאפשר לרויאל אנפילד לנסות להתחרות בדרכה בדגמים המובילים של הקטגוריה, ביניהם הונדה טרנסאלפ 750, סוזוקי וי-סטרום 800 ואפילו אפריליה טוארג 660, ימאהה טנרה 700 וק.ט.מ 790 אדוונצ'ר, כשההימליאן מביא איתו את הפשטות האופיינית שקוסמת לכל כך הרבה רוכבים – וגם באה לידי ביטוי בתג המחיר. בנוסף, ההימליאן הגדול מקבל שלדה חדשה, בולמים מתכווננים, מערכת בלימה משופרת ועוד, כיאה לדגם שעתיד להיות ספינת הדגל של היצרנית.

 

 

 

 

3 תגובות ל בקרוב: רויאל אנפילד הימליאן עם מנוע טווין 750

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove