מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חדש בישראל: CFMOTO 450MT אדוונצ'ר
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן
הדגם החדש במשפחת האדוונצ'ר של CFMOTO, ה־450MT, מצטרף לדגמי ה־650, 700 ו־800 ונוחת בישראל, עם מנוע טווין מקבילי חדש, חבילת מיגונים, מכלולים המבטיחים יכולות שטח גבוהות מהרגיל בקטגוריה ותג מחיר של 39,980 ₪.
ה-450MT מצטרף לליין אופנועי האדוונצ'ר של היצרנית הסינית כמדרגת כניסה עם מענה לרוכבים מתחילים או מנוסים המחפשים אופנוע אדוונצ'ר כביש-שטח מאובזר במחיר נמוך, הוא מצויד במנוע החדש שכבר הותקן בדגמי ה־450SR וה־450CL-C – טווין מקבילי מקורר נוזל עם גל ארכובה של 270° ובנפח 449 סמ"ק – שעבר התאמה לאופי האופנוע וכעת מייצר הספק של 44 כ"ס ב-8,500 סל"ד ומומנט של 4.4 קג"מ ב-6,250 סל"ד, עם מומנט זמין יותר בטווח הסל"ד הנמוך.
לשלדת צינורות הפלדה בה שוכן המנוע משודך מקדימה מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ ומאחור זרוע אחורית עם בולם יחיד, שניהם מתוצרת KYB, עם מהלך גלגלים של 200 מ"מ, אפשרויות כיוונון מלאות מקדימה וכיוונון שיכוך החזרה ועומס קפיץ מאחור. גלגלי שפיצים בקוטר 21 אינץ' מלפנים ו־18 אינץ' מאחור נועלים צמיגי CST טיובלס במידות 90/90-21 ו־140/70-18, בהתאמה. מערכת הבלימה של J.Juan עם דיסק יחיד בקוטר 320 מ"מ וקליפר רדיאלי בעל 4 בוכנות מקדימה ודיסק בקוטר 240 מ"מ עם קליפר חד-בוכנתי מאחור.
האופנוע, שכמו יתר דגמי היצרנית עוצב ע"י סדנת קיסקה, מצויד בבקרת אחיזה הניתנת לביטול, כמו גם מערכת ABS הניתנת לביטול מאחור, צג TFT בגודל 5 אינץ' עם קישוריות בלוטוס ואפליקציה ייעודית, מיגון רוח מתכוונן, מראות מתקפלות, רגליות עם גומי נשלף, תאורת LED מלאה ושקעי טעינה USB Type-A ו־Type-C. האופנוע משווק בישראל כסטנדרט עם חבילת מיגונים הכוללת מיגון מנוע, גחון וידיות.
● עוד בנושא: מבחן דרכים CFMOTO 800MT ספורט
המושב בגובה 820 מ"מ וניתן להנמכה ל־800 מ"מ ע"י שינוי העיגון של מנגנון הלינקים, אורכו הכללי 2,210 מ"מ, רוחבו 870 מ"מ וגובהו 1,390 מ"מ, מרווח הגחון עומד על 220 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 1,505 מ"מ ומשקלו הרטוב עומד על 185 ק"ג כולל 17.5 ליטר של דלק.
ה־CFMOTO 450MT מוצע בשתי אופציות צבע – כחול Zephyr ואפור Zephyr BlueTundra – עם אפשרות לכנף קדמית גבוהה, מושב מוגבה ל־850 או 870 מ"מ ואביזרים מקוריים נוספים, מחירו עומד על 39,980 ₪.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן