fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

במגרש של הגדולים: CFMOTO חושפת סופרספורט 500 ו־675

במגרש של הגדולים: CFMOTO חושפת סופרספורט 500 ו־675

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

במהלך חגיגות "CFMOTO DAY" בסין, סיפקה היצרנית הצצה ראשונה לשלושה דגמים חדשים, קטנוע 150 סמ"ק וצמד דגמי סופרספורט עם מנוע ארבעה-צילינדרים בנפח 500 סמ"ק ומנוע טריפל בנפח 675 סמ"ק.

נראה שבשנים האחרונות אין אף יצרנית שהרחיבה את מגוון מוצריה כמו CFMOTO, מאז 2019 הציגה היצרנית הסינית את ה־250SR ואת ה־300SR, גם בגרסה בעלת זרוע חד-צידית, את ה־700CL-X בשלוש גרסאות, את ה־800MT המבוסס על מנוע ה־LC8c של ק.ט.מ, את ה־450SR, אחריו את ה־450NK, וגם את ה־450CL-C, תת-מותג חשמלי, שלל מיניבייקים בסדרת ה־Papio ועד אופנוע תיור גדול עם מנוע וי-טווין 1250 – גם הוא מתנת ק.ט.מ.

למעשה, אלו רק חלק מהדגמים שהציגה היצרנית בשנים האחרונות כחלק ממאמצי ההתרחבות שלה, הכוללים כעת גם כניסה לשוק הקטנועים עם קטנוע חדש בעל מנוע בנפח 150 סמ"ק וגלגלי 14 אינץ', שדומה באופן מחשיד למדי להונדה PCX, ומה שניתן לתאר רק כהסתערות על שוק הסופרספורט הקטן עם שני דגמים בנפח ביניים ומנועי 4 ו־3 צילינדרים.

ה־CFMOTO 150SC תחת מעטה הסודיות

מכיוון שלא מדובר בהצגה רשמית, ב־CFMOTO מתקמצנים על הפרטים ומספרים על ה־150SC, הקטנוע החדש, שמדובר ב"קטנוע מגניב מסדרת קטנועי ה־SC החדשה הדוגלת בקלות, פרקטיות, נוחות וכיף", מה שמשאיר אותנו רק עם ספקולציות הנוגעות לעיצובו הדומה מאוד ל־PCX של הונדה, כשהחלקים הגלויים דוגמת המנוע, המתלים וכיוב' דומים אף יותר.

בהמשך לאותם פרטים לא נודעים, על ה־675SR התלת-צילינדרי ואחיו ה־500SR המרובע מספרים ב־CFMOTO כי מדובר במנועים שפותחו על ידם, ובתוך הנתונים הטכניים המאוד מבלבלים מספרים שמהירותו המירבית של ה־500SR עומדת על 230 קמ"ש וההספק על כ־100 כ"ס, כנראה. את הפרויקט הזה מגבה מחלקת המרוצים והנותנים שנאספו על ידה בהשתתפות במרוצים בינלאומיים שונים הכוללים גם שנתיים באליפות המוטו3.

ה־150SC, ה־500SR וה־675SR עתידים להיחשף רשמית בקרוב, עם תמונות רשמיות ללא המעטה הצבעוני ומפרט טכני מלא, ולהגיע לשוק הסיני כבר השנה, כשהשיווק באירופה יחל כמה חודשים לאחר מכן. לפי ההערכות ה־SC יקבל גרסת 125 שתאפשר לו לקבל רישוי A2 (שבאירופה נקרא A1) וה־500SR צפוי להיות משווק גם בגרסה מוגבלת הספק ל־47 כ"ס, אך כדי לעמוד בתנאים לרישוי A1 (הנקרא באירופה A2, מבלבל, אני יודע…) על ההספק המקורי לפני ההגבלה לעמוד על עד 95 כ"ס.

מתחת לכל זה ה־CFMOTO 500SR, ספורטיבי עם 4 צילינדרים בנפח 500 סמ"ק.

במהלך האירוע השיקה החברה גם את ה־CFMOTO Talent Trophy, אליפות לרוכבים חובבים שתשמש ככרטיס כניסה אפשרי לאליפות המוטו3. כמו כן, הושקו דגמים חדשים נוספים – הפעם עם מעט יותר פרטים טכניים וללא מעטה הסודיות – אופנועי המוטוקרוס-ילדים החשמליים CX-5E ו־CX-2E.

ה־CX-2E מיועד לילדים קטנים בליווי מבוגר, הוא מצויד במנוע 1.2kW וגלגל 10 אינץ' ובמשבת חירום בזיהוי נפילה. ה־CX-5E מיועד לילדים בגיל 8 עד 12, עם מנוע 1.5kW וגלגל 14 אינץ' מקדימה ו־12 אינץ' מאחור, המעניקים לו גם מרווח גחון משופר. לשניהם שלדת עריסה מצינורות ברזל, בלמי דיסק הידראוליים מקדימה ומאחור, בקר עם מספר מצבי רכיבה וסוללת 48V נשלפת, בעלת קיבלות של 1.1kWh, המספקת טווח רכיבה של כ־60 ק"מ לטעינה.

כמו כן, CFMOTO הציגה לאחרונה את ה־Papio XO Trail, גרסת "האדוונצ'ר" למיניבייק קפה-רייסר המעוצב שלה, ה־XO-1, הדגם הראשון בסדרה. ל־Trail עיצוב שנע בין אדוונצ'ר לסקרמבלר, מיני ניאו-רטרו ספורט אדוונצ'ר אם תרצו. אנחנו מנצלים את ההזדמנות לצרף לכם כאן תמונות שלו.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

 

 

 

 

3 תגובות ל במגרש של הגדולים: CFMOTO חושפת סופרספורט 500 ו־675

  1. CFMOTO הולכים להיות שחקן מוביל ללא עוררין. קצב הפיתןח שלכם מרשים.

  2. כן….רק חבל ש….cf moto לא מביאים ארצה את הדגמים האלו בסופו של דבר 450sr,500sr,675sr ונותנים לנו להתנסות בכלים פחות מושכים את העין ואת הכיס , עצוב !!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל