fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
MV קוביה

בקרוב: טריומף טייגר 1200 חדש

בקרוב: טריומף טייגר 1200 חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

טריומף מפרסמת תמונות המציגות טייגר 1200 חדש לחלוטין שנמצא בשלבי פיתוח אחרונים וייחשף בקרוב. האופנוע החדש צפוי להיות חזק וקל יותר מהדגם הנוכחי ובווידאו שמלווה את החשיפה אפשר לראות זרוע האחורית בעלת תצורה ייחודית.

הטייגר 1200 של טריומף החל דרכו ב-2012 תחת השם Tiger Explorer, שבסוף 2017 הפך ל-Tiger 1200, או משווק במספר גרסאות המצוידות במנוע שלושה צילינדרים בנפח 1,215 סמ"ק ומייצר 141 כ"ס ומומנט של 12.4 קג"מ, הוא מצויד מזלג הפוך של WP בקוטר של 48 מ"מ וגלגל 19″ מקדימה, שוקל 246 ק"ג ובעל חבילה אלקטרונית נאה. כל זה מציב אותו במקום טוב מול התחרות, אבל טריומף שואפת לשפר את החבילה הזו ולהפוך אותו לתחרותי יותר – כנראה ע"י שימוש במנוע ה-1,160 של הספיד טריפל RS החדש..

בהודעה של טריומף היא מציינת שהטייגר 1200 החדש יהיה קל באופן משמעותי לעומת המתחרים הקרובים לו, שהם ה-R1250GS של ב.מ.וו (249 ק"ג), ק.ט.מ 1290 סופר-אדוונצ'ר (242 ק"ג), הונדה אפריקה טווין 1100 אדוונצ'ר ספורטס (238 ק"ג) ועוד, מה שגורם לנו לשער שהטייגר 1200 החדש ירד מתחת לקו ה-230 ק"ג.

אבל הדבר המעניין ביותר בטייגר 1200 החדש היא הזרוע האחורית הלא שגרתית, בצד אחד בנויה מגל-הינע (דרייבשאפט) עם מפרק ושתי זרועות בקצהו, ובצד השני הזרוע בנויה משלושה חלקים, כשהגלגל מחובר לחלק האמצעי במה שנראה כמו פיתוח חכם שנועד להגדיל את מהלך הגלגל האחורי. טריומף תפרסם בקרוב את הפרטים המלאים, התמונות ואת מה שעומד מאחורי הזרוע האחורית המיוחדת.

כזה, עוד לא ראינו. | צילום מסך מתוך יוטיוב

עוד בנושא:
טריומף טייגר 660 ספורט קרוב לייצור
בקרוב: גרסת RR לטריומף ספיד טריפל 1200
טריומף תמשיך לספק מנועים למוטו2 עד 2024
טריומף: מפתחים דגמי אנדורו ומוטוקרוס חדשים
מבחן דרכים: טריומף ספיד טריפל 1200 RS
מבחן דרכים: טריומף בונוויל בובר בלאק
מבחן בכורה: טריומף בונוויל ספידמאסטר 1200

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל