fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

הארלי דוידסון: גרסה נוספת לספורטסטר החדש ב־12.04

הארלי דוידסון: גרסה נוספת לספורטסטר החדש ב־12.04

אסף לביא

צילום: יצרן

היצרנית האמריקאית מפרסמת טיזר וידאו ראשון תחת הכותרת 'Instrument of Expression' לקראת השקת גרסה נוספת של הספורטסטר החדש בעוד כשבועיים. הגרסה החדשה, שעשויה להיקרא Nightster או Iron תחזור למראה יותר קלאסי ומעוגל.

בשנה שעברה הציגה הארלי דוידסון את הספורטסטר S, דור חדש לחלוטין לאופנוע האייקוני, שנבנה סביב מנוע ה־Revolution Max – מנוע וי-טווין מקורר נוזל בנפח 1,250 סמ"ק שהותקן לראשונה בפאן אמריקה. הספורטסטר S היה הדגם הראשון בסדרת הספורטסטר החדשה וככזה היה גם בעל גישה שונה למדי לקטגוריה, עם מראה מודרני שבין פאוור-קרוזר לבובר, בעל צללית נמוכה, גלגלים רחבים ופחות ניקלים וקווים עגולים.

הגרסה החדשה, שלפי שמועות והדלפות קודמות תחזיר לחיים את השם Nightster או Iron, תיחשף בעוד שבועיים והתמונה היחידה שמלווה את קמפיין החשיפה תואמת את אותן ההדלפות. ניתן לראות שהגרסה החדשה תהיה בעלת גישה קלאסית יותר, עם עיצוב קרוזר מסורתי בעל פנס ראשי ומאותתים עגולים, פילטר אוויר עגול וגלגל קדמי רזה בקוטר גדול יותר. כמו כן, מיכל הדלק נראה קטן יותר ובצורת ה־'Teardrop' המוכרת, על הפנס הראשי מותקנת מסכת חזית קטנה, הכנף האחורית דומה לזו של דגמי הספורטסטר הקודמים והאגזוז מותקן נמוך יותר כמו גם בעל מגן ניקל.

הערכה נוספת שצוברת פופולריות היא שהארלי דוידסון תחשוף את הדגם המדובר גם בנפח קטן יותר, שכן מנוע הרבולושן מקס הוצג לראשונה בשני נפחים – 1250 ו־975 סמ"ק, שיתפוס את מקומו של הספורטסטר 883 בליין הדגמים.

תמונה שהודלפה מוקדם יותר השנה.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל