מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מחירון אופנועי טריומף בישראל
אסף לביא
צילום: יצרן
אלבר מוטו, יבואנית אופנועי טריומף, קטנועי דיאלים ואופנועי הארלי דוידסון, פתחה את סוכנות טריומף בתל אביב לא מזמן, כעת היא מפרסמת רשמית את מחירי כל הדגמים.
לטריומף ליין אופנועים רחב שכולל אדוונצ'רים רבים בכמה נפחים, גדלים ומידות; אופנועי נייקד שנעים בין דגם הטריידנט החדש והבסיסי במגוון, הסטריט טריפל 765 S, R ו-RS, והספיד טריפל 1200 RS שיגיע בקרוב, פאוור-קרוזרים כדוגמת הרוקט 3 שגם יגיע בקרוב, סקרמבלרים, קפה רייסרים ואופנועי רטרו קלאסיים.
מגוון הדגמים הרחב לא כולל אופנועים בנפח קטן וקטנועים והתמחור של הכלים מציב אותם בתחרות מול שאר היצרנים האירופאים, ושני היצרנים האמריקאים – כשאחד מהם מיובא ע"י אותו היבואן. האופנוע הזול ביותר במגוון של טריומף הוא הטרידנט 660 שעולה 74,900 ₪, בעוד היקר ביותר הוא דגם הרוקט 3 GT שמחירו נקבע על 250,000 ₪.
מחירון אופנועי טריומף בישראל:
דגם | מחיר |
Tiger 850 | ₪ 84,563 |
Tiger 900 | ₪ 94,800 |
Tiger 900 GT | ₪ 109,654 |
Tiger 900 GT Pro | ₪ 124,900 |
Tiger 900 Rally | ₪ 114,879 |
Tiger 900 Rally Pro | ₪ 129,800 |
Tiger 1200 Alpine | ₪ 169,000 |
Tiger 1200 Desert | ₪ 179,000 |
Bonneville T100 | ₪ 92,056 |
Bonneville T100 Black | ₪ 92,800 |
Bonneville T120 | ₪ 113,331 |
Bonneville T120 Black | ₪ 115,400 |
Bonneville Bobber Black | ₪ 119,400 |
Bonneville Speedmaster | ₪ 119,400 |
Street Twin | ₪ 83,838 |
Speed Twin | ₪ 113,891 |
Thruxton R | ₪ 129,431 |
Scrambler XC | ₪ 118,400 |
Scrambler XE | ₪ 125,000 |
Trident 660 | ₪ 74,900 |
Street Triple S (A1) | ₪ 79,587 |
Street Triple R | ₪ 89,741 |
Street Triple RS | ₪ 107,600 |
Speed Triple RS | ₪ 149,000 |
Rocket III | ₪ 225,000 |
Rocket III GT | ₪ 250,000 |
וואו המדינה הזאת רקובה. בכל העולם המחיר של טרידנט 660 כמו או נמוך יותר מהונדה cb650r רק בארץ כותבים מותג פרמיום ומקפיצים את המחיר ב15 אלף יותר.. מאוד מקווה שלא ילך להם, אולי אז יורידו את המחיר. אני מוכן לקבל אלף גג שלושת אלפים אבל רבע ממחיר של המתחרה זאת אך ורק חזירות. אין שום פאקטור אחר במשוואה
בכיינות בכיינות ובסוף קונים כלים.
אז איך אפשר להחרים פה מישהו, אם כל אחד דואג רק לתחת שלו? בדיוק, אי אפשר. אז תמשיכו להתבכיין ולקנות, ושהמחירים ימשיכו להרקיע שחקים. בדיוק כמו בדירות ועוד ועוד.
רגיל יבואנים מגעילים וחזירים, אני נשאר עם הבמוו שלי,
בונזו, הרגת אותי, כאילו BMW זה רכב עממי. אלא אם זה היה בציניות.
איך הרוקט שלוש עולה באתר הרישמי העולמי של טריומף 23200 דולר ובארץ 250000. באמת באלי חשמוע תשובה הגיונית.
70 אחוז מס ועוד 70 אלף שח רווח ליבואן
כל יבואן מחליט היכן להרוויח יפה ואיפה אפשר להגזים. אין בארץ מספיק תחרות וייבוא אישי שווה רק לדגמים היקרים בהגזמה
כמה חיכינו , כמה התרגשו ובסוף הכל ירד לטימיון.
130 אלף שקל לדגם ה"ראלי פרו" גורם לך פשוט למחוק אותו מסל האפשרויות.
יש ק.ט.מ אדוונצ'רס בפחות מ100K ולא רק שהם לא נופלים ממנו , יכולות השטח שלהם אפילו יותר טובות לדעתי.
יש במוו 850 בפחות מ100K , כלי מצויין שגם לא נופל מהטריוף בשום פרמטר כמעט.
יש את הימאהה טנרה שעונה על אותו צורך אדוונצ'רי עם מעט מנוע ומתלים חלשים וזולים יותר אבל היי , הוא עולה 70 אלף חדש לעומת 130 בטייגר , כמה פער השארנו לשיפורים 😉 ?
בקיצור טריומף היקרים אני מקווה שהשוק יפעל כמוני וכמו שראוי לפעול עם חזירים ופשוט יתנו לכם להבין שעדיף להרוויח 100 שקל מאלפי לקוחות מאשר להרוויח 1000 שקל על בודדים מה גם שאתם תאבדו מהאופי הנחשק, המותג יירכש רק על ידי בעלי הון וכסף רב מה שבדרך כלל לא הולך עם רוכבים צעירים ומושחזים שיעשו שם טוב למותג.
בקיצור עשיתם הכל שגוי אבל שיהיה בהצלחה בכל זאת…
מקרה קלאסי של חברה חזירית המנצלת את "הפראייריות" של הצרכן הישראלי. – ההיסטוריה מלמדת שהצרכן הישראלי חכם הוא לא.
אני מבטיח לכם שיש כמה שיפלו בפח המחיר ההזוי.
אחלה פסלים הביאו… זה לא סוכנות, זה מוזיאון.
בהצלחה לכם אלבר.
מחירים הזויים. גם אני חיכיתי, לא מגיע להם שיגיעו אנשים לסוכנות!!!!
למי שכותב שאנשים מתבכיינים זו ממש לא התבכיינות אלא צרכנות נבונה אם היא באה לידי ביטוי בפועל, פשוט לא לקנות!
מחירים חזיריים. מקווה שהיתר ינהגו כמוני ויחרימו.
כמה חזירות , איזה מחירים פי3 מחול , מזה?! , מתי זה יפסק? אנחנו היהודים ערבים זה לזה עד הכסף , ממשלה ויבואנים צמאי כסף , אזרחים צריך לעשות שינוי .
התעניינתי ב-trident ואת האמת ציפיתי שמגמה השוואתית של מחירי חו"ל תהיה דומה להארץ – כלומר שגם בארץ ה-trident יהיה יותר זול מ-cb650r. התברר לתדהמתי שזה אפילו לא קרוב. אפילו yamaha mt09 החדש עם 3 צילינדרים ומלא מערכות אלקטרוניות זול יותר. אני לא מספיק חולה triumph כדי לקנות במחיר הזה.
רציתי לקנות בובר בונוויל 120000 אלף שקל טירוף. 10000 אלף אירו בחול , מה אנחנו מפגרים . משלמים כל דבר. הממשלות ישראל ויבואנים סחטנים . מעניין לאן זה הולך פי 5 עוד 10 שנים מחול.מדינה מחורבנת רק לעבוד ולשלם מסים
אל תמהר להאשים את המדינה, הבונוויל t100 עולה בארהב 10 אלף דולר, ה cbr500r עולה 7000 דולר, הבדל של בערך 50 אחוז. בארץ אותה הונדה עולה 45000₪, תוסיף 50 אחוז יוצא לך 67 אלף שקל שהיה יכול להיות מחיר סופר סביר לבונוויל, אבל היבואן רוצה להרוויח 60 אלף על כל כלי. (ואני בטוח שגם ב 45 אלף הונדה עושים אחלה כסף) כמו שמישהו ציין כבר בהשוואה בין הטריידנט להונדה 650, פערי המחירים הם חסרי פרופורציה בהשוואה לעולם.
אופנעים לעשירים בלבד ,ישראלי מעמד בניים ופחות יכול לחלום , הכל יקר ,בתים , כלי רכב , אוכל, מסים מוצצים לנו את הדם ,לא סתם אומרים שיהודים רק כסף .
חבר'ה מחיר השקה , אחרי החגים עולה המחיר בעשרות אחוזים , גלגל אחורי מתיקר ב50000 אלף וקידמי 25000 , כידון 10000 כדאי למהר , אנחנו פה לעבוד ולשלם מיסים ,מי שיש שכל לא תורם כלום למדינה ועושה כסף , מי שפרייר משרת ומשלם מיסים.
מחירי אופנועי טריומף הינם יקרים בטירוף ללא שום פרופורציה למחירים בחו״ל וגם עם מיסים המחיר שדורש היבואן אלה מחירי שחיטה, אין סוף לחמדנות הישראלית ודריסת הצרכן הישראלי. לא לחינם שונאים אותנו הגויים כי זה מתבטא גם בהתנהגות הישראלית בכלל. דרושה התערבות של ממשלה לא מושחתת שתישלוט על המחירים, הבעיה שגם הם חומדים את כספי הציבור ללא רחם. זה מתחיל בניהול כושל של הממשלה וזולג לכל התחומים – לכן כולם חומסים וחובטים בציבור ללא רחם. זאת לא הדרך לנהל מדינה ומחירים הוגנים- לכן לא לקנות אופנועים במחירים יקרים, להדיר רגליים מהחנות.
מעניין אם יביאו לפה את ה 400x? המחירים בארץ הביביזים מטטרפים. מילא על כלי ענק. אבל אפילו על כלים קטנים. במחיר של cb300 אחד בארץ אתה קונה 3 בהודו עם אחריות ל 10 שנים וטיפולים… יוקר החזירות פה הגיע לרף בלתי נסבל
האופנוע טריומפ המחירים הונדה. מה עשינו בזה?
ירון זליכה היחידי שרוצאולים להילחם
בחזירות של המונופולים.
ליבואנים אין בושה .
מתחרים מי קורע את הצרכן .
בושה בושה .